Ο κόσμος βασίζεται στο χάος...


Κάθε πρωί θα με δεις να δίνω στον εαυτό μου δέκα δευτερόλεπτα για να καταλάβω πού βρίσκομαι και γιατί. Ακολουθούν πέντε δευτερόλεπτα για να αποδεχτώ την ολοκληρωτική μου ανικανότητα για οποιαδήποτε εργασία.
Η συνειδητοποίηση της τραγικής οικονομικής μου κατάστασης είναι ακαριαία, γεγονός που με βοηθάει να κερδίσω χρόνο και να τον αφιερώσω στα ψάρια μου. Υπάρχουν στιγμές που θέλω να τους πω τα πάντα για τη ζωή μου... Όμως ακόμα και αν δεν ήταν κουφά, η μνήμη τους δεν διαρκεί πάνω από τρία δευτερόλεπτα, όσο μια βόλτα μες στη γυάλα. Ίσως γι' αυτό στα μάτια τους μπορώ να δω ολόκληρη τη ζωή μου, ένας επαναλαμβανόμενος στροβιλισμός, ένα χαρούμενο τίποτα. Αυτές είναι οι πρώτες στιγμές της μέρας που έρχεται να με σώσει η έμπνευση.
Ο κόσμος βασίζεται στο χάος και εγώ θα το διασχίσω χωρίς να ψάχνω για λογική σειρά.
Αυτή είναι η ζωή μου, συνεννοηθήκαμε;


Ρένος ΧαραλαμπίδηςΦτηνά τσιγάρα
Το απόσπασμα: www.youtube.com/watch?v=x9u24nyYkEM

Σχόλια